tisdag 6 januari 2009

How did it get so complicated?

Sista dagen på lovet idag, och jag kan inte direkt påstå att jag längtar tills imorgon. Längtar dock tills allt är över. Sista terminen, sista tiden, sista timmarna på gymnasiet börjar imorgon. Jag känner en massa saker nu. Allt ifrån panik till glädje, dagen imorgon kan sluta hur som helst. Jag måste bara ta kontroll över det.
Har packat allting inför imorgon i alla fall, vilket är skönt för då kan jag ligga kvar i sängen lite längre. Fyller år i övermorgon, vilket slår mig lite då och då. Det är sjukt..Jag vet inte ens om jag vill bli 19. Älskar att vara 18, men samtidigt är jag ett steg närmare att vara 20 (= inget entreprenörsprogram).
Ska plugga lite BDC nu, sen ska jag åka till stan för att äta på restaurang med Hampus. Blir nog grekiskt!

/ESJ

Inga kommentarer: