tisdag 20 januari 2009

Det finns inga mål men det finns sätt att ta sig dit

Herregud vad jag är trött på BDC. Det finns inget som tynger mig så som det gör just nu, men som tur är så är det över imorgon. Hur det än går så är det över imorgon. Det får gärna gå åt helvete om det ska vara så, bara jag slipper det här. Ja, jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer för just nu är BDC det som tar upp mina tankar. Har lyssnat på Lasse Lindh hela dagen och jag älskar hans låtar.
Ska öva några gånger till på den här skiten och sen ska jag gå och lägga mig och vänta på Hampus som är ute och roar sig. Hade jag med velat göra!
Men visst är bdc roligt..Jo det är det ju.
Jag måste fortsätta tänka att det snart är över!

/ESJ

5 kommentarer:

Elin Ternander sa...

jag håller med dig elin, bara det är över snart så spelar det fan ingen roll hur det går!
åh och lasse lindh är så :*

Anonym sa...

Nu är det (nästan) överöveröveröver :D

Anonym sa...

Sötnos =) <3 du är MIN tidsmaskin!

Elin sa...

ÄNTLIGEN ÖVER TJEJER :D

Elin sa...

Hampus du är mitt Flygplan älskling<3