söndag 4 januari 2009

Gråa dagar

Jag vet inte vad det är med mig idag, är på riktigt dåligt humör. Blir irriterad på allt och alla som kommer i min närhet i princip, så borde väl egentligen hålla mig för mig själv resten av dagen. Men Hampus kommer hit snart och det är svårt att vara irriterad på honom så jag hoppas att han kan peppa mig lite. Jag vet inte om det är att skolan börjar snart eller att det är en dålig dag bara, men det får inte sitta i mycket längre för jag tycker inte om att må såhär, speciellt inte när det går ut över alla andra.
Jag måste som sagt fokusera på det som är bra och betydelsefullt, speciellt sånna här dagar. Så nu ska jag ta ett bad, dricka te och äta nötter och sen ska jag spela lite Zelda tills Hampus kommer. Fokusera på sånt som får mig att må bra.

/ESJ

Inga kommentarer: