torsdag 15 januari 2009

Alla drömmer vi om lyckan som om livet blivit fel


BDC är inlämnat! Definitivt dagens höjdpunkt. Helt underbart, men det är inte över än. Redovisningen är nästa vecka så nu gäller det att ladda om, vilket är lite jobbigt men det fixar vi. Jag vill aldrig mer klaga på skolan, för jag har kommit på att jag trivs rätt bra där. Jag menar, att inte träffa klassen och gå på lektioner med dom varje dag kommer bli tomt. Tråkigt tomt. Därför tänker jag njuta när jag väl är här. ´

Nu ska jag hjälpa min kära Hampus att göra lite våfflor, han har skadat sig den stackaren :/. Sen blir det mumsiga våfflor som ett bra slut på Torsdagskvällen.

/ESJ

4 kommentarer:

Anonym sa...

mmm skadat sig ja, hur gick det till då? vems vassa klor va det som försökte klyva min arm på mitten?! <3

Elin Ternander sa...

söting :*

Anonym sa...

Tack =)

Elin sa...

Du är söt Elin <3 Hampus nu överdriver du :P