onsdag 7 januari 2009

Little victories

Då var första dagen i skolan över, och början på min sista tid där någonsin har kommit igång. Dagen har varit bra! Det gäller att tänka på rätt sätt bara, eller hur jassi?
Efter skolan åkte jag och Erik till Rydboholm för att ha möte med vårt företag. Det gick bra! Nu är det bara två veckor kvar till vår BDC redovisning, skönt att få det överstökat.
Sen igår blir jag bara mer och mer övertygad om att jag kan förlora allt på bara en sekund, jag kan förlora dig på en sekund. Det behöver verkligen inte vara mer. Jag fick ett perspektiv på allting och blev ännu än gång påmind att inte bry mig om småsaker. Det finns så mycket mer.
Nu ska jag plugga lite BDC och fixa lite för morgondagen.
Ja, just det! Det kommer komma upp reklam för mitt och Lisas UF företag här snart. Haha.

/ESJ

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, verkligen! Åh du är så helrätt och jag ÄLSKAR verkligen dig för det! Hejaheja dig och dina tankar! :D<3