måndag 13 april 2009

She is happy with being miss understood

Kan börja med att säga att helgen blev kanonbra! Dock hade jag visst inte tillgång till internet på grund av krångel. Huset var jättestort och jag hade egen toalett, dock gick det inte att låsa toaletten, det fanns alltså inget lås :/. Jag tänkte ja men då kan man ju hålla i dörren för det har ju gått innan, men till den jädra toaletten fanns TRE dörrar. Jag fick alltså chansa på att ingen skulle komma in, lite läskigt.
Idag efter vår korta skoldag gick jag bara "hem", la mig på studsmattan, startade skype, satte på mig bikinin, gjorde fruktsallad och njööööööööööt. Helt underbart väder!
Jag har precis lagat mat till familjen, jag tror dom tyckte det var gott. Jag menar, hur kan man inte tycka att Flyganda Jakob är gott? Sen är jag rätt bra på att laga det också (Hampus!).
Btw så äter dom bara med gaffel här, lite klurigt men jag saknar min kniv där hemma.
Nu ska jag nog spela lite Guitar Hero om någon vill joina. Hostpappan vill alltid så det ska inte bli några problem.

/ESJ

5 kommentarer:

Gordon sa...

det finns ju inga bevis på att du kan laga mat här hemma ju! du har aldrig lagat något här ;)

Elin sa...

Hahahaha. Joohoo, tacos, flyganda jakob, scones. Kommer inte ens ihåg allt så mycket är det :P

Hampus sa...

man lagar inte scones och man lagar inte tacos ;)

Elin sa...

Jooo, JAG gör :P

kockskolan sa...

haha "okej" ^^