torsdag 9 april 2009

Påsk

Då var den här, påsken. Igen. Tänk att det var ett år sedan jag fick vänta i 16 timmar på landvetter med mina två bästa vänner, ett år sedan min kamera med många fina bilder gick upp i rök. Men men, den tiden den sorgen. Alanya var ju lite som en revansch när det gäller bilderna, fast då blev vi ju i och för sig bestulna istället.
Ja, vad väntar denna resan undrar jag?
För er som undrar vad jag ska hitta på såhär på påsk (inte för att jag tror att någon undrar men va fasen) så ska jag iväg på en bilresa 6 timmar till hela "mammans" släkt. Dom är tydligen galna, men coola. Vet dock inte hur man firar påsk här så det ska bli spännande.
Idag har jag förresten varit i en fin godisaffär där jag köpte Salt Water Taffys, ska ta med mig hem så folk får smaka på dessa underverk.
Nej nu är det läggdags!
Ska försöka komma in på internet i helgen, annars hörs vi på Söndag. Om jag överlevt vill säga.

/ESJ

2 kommentarer:

Hampus sa...

Hoppas det blir kul älskling :) hörs på sms och så kan vi ju försöka prata några sekunder på telefon
Om du inte får igång nätet :)

Elin sa...

Jaaa, det hoppas jag med :) Hoppas du får en kanonkväll imorgon. Vi får nog byta planer. Får igång internet utan problem men med telefonen är det värre :S. Bara massa träd här såå ingen täckning.
Älskar dig älskade Hampuuus!