onsdag 8 april 2009

Don´t you know I´m lost without you?

Då var man här igen, där jag hade lovat mig själv att aldrig mer vara. Både när det gäller skolan och annat. Ni som säger att USA är 7 veckors semester snackar skit, orkar inte skriva allt vi har den här veckan men det är som i Sverige om inte mer. Och nu har det regnat i två dagar också.
Har börjat inse att det inte är mycket tid kvar med familjen, vilket är tråkigt. Hur tackar man någon som tagit hand om en och lagt ner tid för en i 5 veckor? Jag vet inte. Kommer nog aldrig kunna tacka dom tillräckligt.
Men samtidigt som det ska bli jobbigt så vet jag att det väntar två underbara veckor med klassen, plus att jag ska få komma hem. Skönt.
Just nu sitter jag och Jenny i biblioteket och pluggar, för ikväll kommer det inte bli mycket läxor gjorda. Ska iväg till gymmet med min "syster", först ska vi ha en dansklass som heter Zumba, sedan blir det pilates som avslutning.

Jag trodde aldrig jag skulle komma hit igen, inte med dig.

/ESJ

1 kommentar:

evelina sa...

underbara underbara du, jag väntar på dig här hemma . njut dom två semester veckorna med klassen du får sen det förtjänar du. sen kmr du hem till mig :D och vardagen, men det fixar vi ihop till det bästa som vi alltid gjort GENOM ALLT <3