måndag 27 april 2009

Paradise city

Okej, jag älskar LA!
Helt underbart ställe, och jag älskar även stället vi bor på, Santa Monica. Om jag slänger en överblick över resan kan jag säga att LA är det ställe jag gillar mest. Det är coolt, finns mycket att göra och dessutom helt underbara stränder. Det enda som känns tråkigt är att man inte uppskattar allt som man skulle göra om man var pigg, och nu känns det verkligen som att alla är rätt trötta på att resa.
Idag har vi legat på Santa Monica beach halva dagen sedan bar det av till Hollywood och Walk of fame (bilden). Coolt. Imorgon blir det Venice beach för sol och strosa runt på gatorna.

Mamma och pappa, imorgon kommer ett mail med lite önskemål ;)
Nu är det däremot läggdags för mig.

/ESJ

1 kommentar:

Anonym sa...

Önskemål ? Det är nog best att köpa ingidienser till TACOS.

/pappa