fredag 24 april 2009

Borta bra, men hemma bäst

Nu börjar jag bli trött på USA. Ja, så är det faktiskt. Eller inte trött kanske, jag har fortfarande väldigt roligt här och jag är otroligt tacksam över att ens kunna vara här men det börjar kännas som min vardag. Missförstå mig inte, men att bo i en resväska, byta boende var fjärde dag och gå sina vänner på nerverna, det är inte den vardagen jag vill ha. Sen har jag det helt underbart bra här, resan har varit otrolig. Men nu när den börjar gå mot sitt slut känner jag att jag börjar få nog, vilket är skönt.
Sen börjar ja bli lite småsjuk också, är väldigt förkyld och hängig och det kan också vara en bidragande orsak. Men imorgon hoppas jag att solen tittar fram mer än idag så vi kan njuta av de sista dagarna här. På Lördag drar vi till LA.

Grattis Carro & Jojjo, jag är stolt över er. Läs bt ni som inte vet vad jag menar.

/ESJ

3 kommentarer:

evelina sa...

underbara du<3
längtar så tills du är hemma hjärtat mitt !

Hampus sa...

ååh jag längtar så tills du kommer hem <3

Elin sa...

Evve: Ja meeeed. Kommer bli så bra att träffa dig igen!
Hampus: Jag saknar dig så himlans mycket älskling!!!!