fredag 10 april 2009

Jelly Bellies & Rockband

Har efter 6 timmar i en bil kommit fram till ett väldigt väldigt stort hus med väldigt mycket människor i. Vi är hos Uncel Rodney, alltså min hostmammas bror. Efter att ha hälsat på folk och "fått" mitt rum jag ska bo i i två nätter så upptäckte jag att jag inte har någon täckning alls här. Alltså är det ingen idé att folk skickar sms.
Fick lite panik då jag trodde att jag inte skulle kunna ha kontakt med varken Hampus eller mamma och pappa men jag har ju med mitt headset så är inloggad vid 5-6 eran tid imorgon (lördag).
Just nu har jag avslutat en rockband turné på trummor, och sitter och tittar på när Stephen, Mike & Rodney spelar. Äter lite Jelly bellies också, det går ju inte att få nog av dom.
Förresten, Mamma! Jag saknar maten där hemma jättemycket. Är trött på ost som smakar plast nu. Så kanske skickar en lista med önskade måltider tills jag kommer hem :)
Jag saknar min Hampus.
/ESJ

Inga kommentarer: