onsdag 15 april 2009

And everyone said we were crazy for giving up everything

Nu är jag hemma igen! Trött och väldigt redo för sängen. Idag har vi lagat svensk mat till våra hostfamiljer, det blev en mycket trevlig kväll. Jag, Jossan, Jenny & Lisa gjorde flygande Jakob. Det blev väldigt bra, men råkade glömma nötterna i köket. Det var väl mindre bra, jag som tycker om nötterna mest.
Jag känner lite såhär just nu: Det känns som att resan hem till sverige är två veckor lång och att vi bara gör lite stopp på vägen. Så alla där hemma, jag åker i princip hem på Fredag. Ska bli så skönt att få träffa alla igen och framför allt lägga mig i min 120 säng igen, med världens bästa sällskap. Sen saknar jag sånna där småsaker, som till exempel att äta med både kniv och gaffel, mammas och pappas mat, svenska tvkanaler, viskan.
Men jag är ju som sagt inte hemma än och jag kommer sakna familjen här, det kommer jag göra. Nu är jag väldigt trött, ska läsa lite Stieg Larsson och sen sova.

/ESJ

1 kommentar:

MOROTEN sa...

nämen ditt lilla nöt ;)