torsdag 16 april 2009

Leaving was never my proud

Jag har så svårt för att säga hejdå, det är något utav det värsta som finns. Även om jag egentligen vill hem nu för att jag saknar allt där hemma så är det fruktansvärt jobbigt att lämna hostfamiljen. Men jag antar att det är såhär det ska vara.
Dagen har spenderats med packning, skypande och massa sol (kanske lite mycket). Jag och Brianna la oss ute på studsmattan och solade när hon kom hem. Hade ett intressant samtal, så nu vet jag allt om weed, utan att testat det (så mamma och pappa, ni behöver inte vara oroliga, det kommer inte hända). Det verkar rätt läskigt också det där, och det är skrämmande hur vanligt det är här. Avslutade kvällen med en väldigt god middag på en restaurang en bit härifrån! Mycket trevligt.

Imorgon bär det av till vegas! Yeah. Det känns fortfarande ganska overkligt, men men. Någon gång fattar jag kanske.

/ESJ

Inga kommentarer: