tisdag 17 februari 2009

Världens bästa alla hjärtans dag

Kan ju inte säga annat än att jag hade världens bästa helg, och en helt underbar Alla hjärtans dag. Först gick jag och Hampus runt på Göteborgs gator och tittade i affärer, blev även lite shopping. Sedan letade vi upp hotellet vi bokat och ganska snabbt letade vi också upp deras relaxavdelning, underbart! På kvällen var det champange på rummet och sedan middag uppe på 12:e våningen med fin utsikt och otroligt fin mat, efter det blev det även en drink i baren.
Dagen efter blev det frukost på hotellet, och gud vad jag älskar hotellfrukost, så himla gott. Och äggröran är ju alltid godast!

Tack för en väldigt, väldigt bra helg Hampus.
Du vet vad du betyder för mig.

/ESJ

3 kommentarer:

Anonym sa...

tack för en helt underbar helg älskling! :) <3

Anonym sa...

Gud vad mysigt det låter! Verkligen! Helt underbart! :)

Elin Ternander sa...

åh jag blir ju helt avundsjuk!