måndag 9 februari 2009

Jag är redo för våren

Idag fick jag mina nya skor från H&M och här är min nya väska som jag köpte i Fredags och min jeansjacka. Jag älskar mina skor, helt underbara. Och så satt dom perfekt också vilket inte gör köpet sämre. Köpte en bikini också som inte fick vara med på bilden men den är jag också nöjd med.
Jag ska till tandläkaren imorgon och fy fasen vad jag inte tycker om det. Är livrädd för att jag ska få laga ett hål nämligen och har inga bra minnen sen sist jag gjorde det. Men jag kan ju inte dö, jag måste tänka så. Men usch. Jaja, det är väl morgondagens problem.
Just nu sitter jag och pluggar med min älskling, det går så mycket lättare när man är två! Blev inget Bortspolad igår så jag hoppas på det ikväll.

/ESJ

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh sånna skor har jag me beställt, dom är så fina :D o man längtar bara ännu mer till sommaren nu!

Elin sa...

jaaa, Eller hur :D Skitsnygga är dom!
Love it <3

Anonym sa...

Glömde säga det innan menjag älskar jeansjackan! :D