söndag 22 februari 2009

Jävla hals

Fy fasen, har nog aldrig haft såhär ont i halsen. Inte vad jag kan minnas i alla fall. Detta gjorde att jag vaknade alldeles för tidigt och kan nu inte somna. Ipren hjälper ju mot febern vilket är skönt, men har ingenting bra här hemma för halsen. Inte ens lite honung. Får vänta tills mamma kommer hem.
Så borde man ju plugga också, men jag orkar verkligen inte. Men det måste göras tyvär. Det värsta är nog att det egentligen inte finns något roligare att göra. Ligger och ser på alla jättetråkiga program på tv. Värdelöst utbud på dagarna. Nej, nu ska jag sluta klaga och fokusera på att bli frisk, har inte tid med det här. Såg nu även att det är bolibompa på barnkanalen, alltid något.

/ESJ

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej vad jobbigt! Jag känner igen det allt för väl tyvärr. Fy vad jobbigt. Forsätt med iprenen, det kommer vara din räddning!
KRYA PÅ DIG så att vi kan träffas!
PUSS

Elin Ternander sa...

det sämsta är att det i princip bara är såna där ordtävlingar på dagarna, och det är det drygaste som finns! men bolibompa är bra :)