tisdag 24 februari 2009

Hotell kantarell

Jag tror att febern är bättre idag, men halsen är tusen gånger värre. Ska försöka plugga lite eftersom att jag inte orkade göra det igår, och sen fördriver jag tiden med Hotell kantarell på Barnkanalen och Marion Jones intervju hos Oprah.
Mamma fyllde år igår btw, hon fick biobiljett av mig så på Söndag blir det bio med mamma, pappa och kanske Hampus. Män som hatar kvinnor ska ses, jag hoppas på att den är bra. Jag vill bli frisk till helgen, var längesen jag hade så mycket roligt planerat som jag har i helgen så vore väldigt tråkigt att missa allt för en dum hals.

/ESJ

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad jobbigt med halsen... Men skönt med febern såklart ;) Åh hoppas bion är bra! Jag tror nog att den är det :P

Krya på dig nu din lilla sjukling!

Anonym sa...

Ja, nu måste du bli frisk din lilla sjukling! Till helgen väntar det mycket roligheter :D

Kramar

Elin Ternander sa...

krya på dig :*:*

Elin sa...

Taack tjejer!
Vill ju tillbaka till skolan och er, så jag jobbar på att tillfriskna!
<3