fredag 27 februari 2009

Suddenly I forgot how to speak

Då var det helg då, och jag har väl egentligen fasat för den här helgen, dels med tanke på nästa vecka men också pga alla planer som har varit påväg att rasa. Utgången imorgon till exempel, får se hur det blir med den, beror på hur jag mår imorgon.
Jag var i skolan en lektion idag, för att få in något till provet på måndag. Det var skönt att träffa klassen, behövde lite energi och det kan dom ge.
Nu har jag och mamma precis sett på Let´s dance, och seriöst. Leila och Niclas Wahlgren, vad ser hon hos honom (?!?!). Men men, lite gulligt kanske, programmet blev ju tusen ggr roligare tack vare det så det var ju bra i alla fall. Nu vill jag att Hampus ska komma hit och se film och mysa med mig, men får vänta tills hockeymatchen är slut. Han är så bra.

/ESJ

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du är bäst sötnos! =)