söndag 1 februari 2009

Superbowl

Just nu går det två bra filmer på tv och lite svårt att välja vilken man ska vila ögonen på. Både Harry Potter och Beck, hm. svårt val.
Igår var det utgång vilket gjorde att man vaknade aningen sliten idag, men tack till de medverkande. Bra kväll! Började sakta men säkert hos Soffan och fortsatte sedan till en inflyttningsfest och kvällen avslutades därefter på Swing.
Inatt ska jag och Hampus sitta uppe och kolla på Superbowl. Det börjar kl 12 och slutar väl framåt 4. Har dock svårt att tänka mig att jag orkar vara vaken så länge, men har laddat upp med Red bull så till kl 12 hoppas jag att jag kan hålla ögonen öppna. Ja, jag kommer nog inte va världens piggaste Elin imorgon i alla fall, men men.


/ESJ

2 kommentarer:

Elin Ternander sa...

oj orkade du hålla dig uppe så länge? :o

Elin sa...

Haha, Njae. Somnade vid halv 2 och sen vaknade jag när det var ca 5 min kvar eller något ;) Somnade i soffan.