söndag 8 februari 2009

The night is what you do

Gårkvällen blev lite mindre nykter än vad som var meningen, men fan vad skoj vi hade. Såg på melodifestivalen och åt god mat först. Sedan blev det massa spel (jag vann båda) och även en hel del dricka. Blev ganska mycket mer än två cider kan jag ju säga. Men visst straffas man, mådde sådär imorse måste jag säga men nu börjar det ordna sig.
Melodifestivalen har blivit lite väl avancerad för mig tror jag. De nya reglerna verkar riktigt krångliga, och sen tyckte jag faktiskt inte att Ugglas skulle gå vidare. Alcazar var bra!
Kort och gott en väldigt rolig kväll igår!


/ESJ

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha bilden säger ju allt! =)

Elin sa...

Eller huur, Så klockrent! :P

Anonym sa...

Undra om tjejen till höger tycker(med den minen) att killen till vänster är helt vrickad ,Hmmm?

Anonym sa...

tjejen till höger tycker antagligen det med tanke på det ögonkastet, men jag vet inte.. hahhaha