torsdag 12 februari 2009

Jag älskar att ha lov

Jag måste nog säga att detta är det skönaste lovet på mycket mycket länge. Vet inte vad det är som har gjort det men antagligen att jag inte haft något planerat mer än småsaker, och att jag fått spendera tid med min älskling och mina kära vänner. Har även mått lite halvtkass hela veckan vilket har gjort att jag inte orkat hitta på så mycket saker. Kan nog vara bra att ta det lugnt.
Idag coachade jag mina tjejer, ni är så jävla duktiga rent ut sagt. Är rätt ledsen för att jag inte kan vara med och se er rocka på DM, men men. Gå vidare till SM så är jag med er ;).
Igår käkade jag och Hampus thai, var mycket gott och mysigt. Btw så älskar jag thai silks vatten. Helt underbart gott. Träffade också mina älsklingar Nikki & Evve, ni är obeskrivligt bra.
Imorgon bär det av till Andreas kl 12 tillsammans med Jossan & Felicia då vi ska planera 6:e veckan i USA lite. Sedan ska jag träffa Lisa för att uträtta ett ärende gällande UF.

/ESJ

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med dig om att det här är det bästa lovet på länge. Så skönt! Saknar dig dock...
Puss

Elin sa...

Saknar dig meed plutten <3 :) Det är ju något positivt med att skolan börjar i alla fall ;)