måndag 17 november 2008

We make a good You and Me

Projektarbetsdag idag då, men herregud vad trött man blir av att vara ledig. Gick upp vid tion tiden idag och började jobba med Lisa. Vi jobbade med vårt UF-företag som går under namnet Charm UF, och tillverkar snygga plastfickor till busskort. Bilder kommer komma upp på bloggen när de är klara. När vi jobbade klart blev det Tacos, mumsigt.
Sen Lisa gick har jag tillbringat tiden i min säng med laptopen, har dock inte sovit något utan det har blivit mycket plugg. Har tal i svenska B nationella imorgon, och vi har inte fått jättebra instruktioner så det är lite luddigt, men nu börjar jag få koll på det.
Ikväll är det fotbollsgalan som gäller, ska till Hampus men jag hoppas på att kunna se lite av den där. Zlatan ska ha guldbollen, det är helt enkelt inte okej att han inte får den. Det är inte det.
Nej, nu ska jag återvända till plugget.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Och håll tummarna för Zlatan.
/ESJ

1 kommentar: