söndag 30 november 2008

Britney Spears - For the record

Glad överraskning såhär på Söndagseftermiddagen. TV4 kommer sända Britneys dokumentär den 6 December! Äntligen Jassi.

Jag ska försöka plugga lite matte nu är det väl tänkt, men det är extremt omotiverande. Speciellt nu när man kommer till punkters lutning och derivator. Jag menar jag kan inte annat än att hålla med Magnus Betnér: Det är så jävla sällan punkter lutar.
Kvällen igår var bra, men lite underlig som Lisa så fint uttryckte det. Blev Swing till slut, efter många om och men. Bra musik, bästa vännerna och min älskling.

/ESJ

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhåhåh vilken härlig överraskning! Gud vad roligt :D Ja, äntligen!

Ja det är omotiverande. Och det där med punkters lutning är så jäkla roligt. Jag älskar det! Ååååh vad bra!

Älskar dig ;)

Elin Ternander sa...

haha magnus betnér <3