söndag 23 november 2008

If it kills me

Det var en känslosam kväll igår. En blandning mellan hat och kärlek, en konstig blandning. Och när jag väl var hemma så fick jag ett mail som gjorde det hela ännu värre, även om det var ett positivt mail. Frågan är väl när jag ska orka svara på det. Men jag måste säga att det var en väldigt bra kväll, trots alla känslor. Hade bra människor med mig och träffade gamla och nuvarande klasskompisar på Swing.
Min bror fyllde år i Torsdags så idag ska vi ut till dom i Gånghester och fika lite, alltid lika trevligt. Så får jag ju träffa lilla plutten också! Sen hoppas jag kunna vara med Hampus lite också.
Ligger fortfarande kvar i sängen och klockan är 14.00, så nu funderar jag på att sticka iväg och träna lite, innan mamma kommer och hämtar mig. Vi ska nämligen åka och köpa en ny mobil till mig, äntligen! Jag är trött på min tillfälliga Sony Ericson, usch för den. Okej, lyrans mobil ÄR värre. Och nästan Lisas också.
Känner att det här blev en ganska fullbokad söndag ändå, för nu måste jag sätta lite fart om jag ska hinna med allt.
Ha en härlig dag, jag älskar vädret.

I´m gonna love you like I´ve never been hurt before <3

/ESJ

4 kommentarer:

Elin Ternander sa...

ååh jag kommer sakna din mobil :( haha. men det ska bli spännande att se den nya :D

Anonym sa...

Jag jobbar på det, saknar dig med! Och om du vill sen så måste du förklara blandingen av hat och kärlek.
Love and miss you <3

Elin sa...

Jaaa, men min nya är inte helt fel den heller Pelin ;)<3

Elin sa...

Jag lovar dig, det ska jag Jassi<3 Ska göra ett försök i alla fall.