onsdag 19 november 2008

Vi ska åt samma håll

Sitter i skolan och har svenska C, vilket idag innebär att vi ska jobba med vår stilanalys men eftersom att jag är klar med den så gör jag annat oviktigt istället. Väntar jus nu på att den här lektionen ska ta slut så jag kan gå och äta thai med Elin, Pappas, Hampus, jenny m.fl. Eftersom att frukost och jag inte går så bra ihop nuförtiden så är jag ganska hungrig.
Fick en känslokick på morgonen av Sannas tal på i svenska B. Det var väldigt, väldigt fint!
Idag är det mysväder, får lite julkänsla när det är så kallt ute. Sen så regnade det inte imorse heller så slapp använda dåliga paraplyn. Förstå mig rätt, jag gillar regn men inte dåliga paraplyn. Ska investera i ett BRA!
Ikväll är det högskola, hallen och sist men inte minst dansträning. Jag är laddad.

/ESJ

3 kommentarer:

Elin Ternander sa...

jag vill ha thai nuu och ingen usa presentation först, mah.
och känslokicken var något alldeles extra den!
haha jag kan också behöva ett nytt paraply, eftersom du mobbade mitt stackars gamla :( haha :*

Elin sa...

HAHA! Men de va ju jäättedåligt Elin, precis som alla andra paraflax. Vi får gå o shoppa paraplyn <3

Elin Ternander sa...

ååh paraplyshopping är det roligaste jag vet! :*