fredag 14 november 2008

Go ahead and let them talk

Redovisning beskattning är Så tråkigt, så jag bloggar lite istället. Skönt med fredag föresten! Det som dock inte är lika skönt är engelska testet vi har om en stund, som jag inte har gått in så seriöst för, men jag verkar inte vara ensam.
Igår coachade jag mitt kära b sr lag, dom är så duktiga, vilka framsteg ni gör!
Jag har kommit på att jag hatar paraplyn, i alla fall dom värdelösa vi använder i våran familj. Idag efter min körlektion på morgonen regnade der jättemycket så jag fällde upp paraplyet på vägen till skolan. Lika snabbt som jag fick upp det gick det av på mitten och halva paraplyet blåste iväg. Lagom roligt att jaga paraplyn på morgonen, i regn dessutom.
Ikväll blir det film med Hampus! Bland annat "Horton hears a who", som jag velat se länge nu. Äntligen.
Kaanske någon Beck med, vem vet. Persbrandt är cool.
/ESJ

Inga kommentarer: