måndag 24 november 2008

Jag skulle hellre se en riktigt bra förklaring

Måndag igen, och dagen har varit ungefär som en måndag brukar vara, förutom att Lisa & Jassi inte var i skolan. Lite tomt, men ni får krya på er.
Skolmaten lockande oerhört lite idag så jag, Elin, Jenny & Jossan begav oss till viskan för att få i oss lite mat. Gud, jag älskar det stället.
Hade också körlektion idag, som inte är värt att prata mer om.
Min plan idag var att plugga matte, men programmet Laguna Beach på Mtv lockade mer, och när det väl var slut så somnade jag i soffan. Jag får helt enkelt ta tag i plugget imorgon istället.
Och jag måste passa på att nämna Britney Spears. Herregud, hon är cool. Och nu ser jag fram emot dokumentären "Britney Spears For the record". Där ska hon berätta om de gångna åren och hennes motivation till att ta sig tillbaka till karriären. Dokumentären sänds 30 November i USA, så vi får väl se när den kommer hit. Jag längtar.
Ska återgå till Hampus nu. Btw, du är oslagbar.

/ESJ

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har saknat dig!
Planerade också att plugga matte, men det gick inte så bra för mig heller :S
Åh jag längtar också till dokumentären! Vill se! Hon är grym! Fy vad häftigt! Jag blir helt till mig :D:D

Anonym sa...

Sötnos <3 =)

Anonym sa...

asså hur kan man längta så efter nåt sånt! ni är ju lite halvkonstiga faktiskt :P dåliga på att plugga är ni med ;)