tisdag 18 november 2008

Cause I´m alright with me,

Tillbaka i skolan, efter en lite längre helg än vanligt tack vare projektarbetsdagen. Kändes lite små konstigt måste jag säga, som om vi hade haft lov. Men jag klagar inte. Hade mitt nationella tal i svenska b idag, mycket skönt att ha det gjort måste jag säga. Nu ska jag snart iväg och titta på basket, skönt att kunna unna sig lite sånt när plugget ligger hyfsat lågt.
Måste även fortsätta med att uttrycka min ilska mot paraplyn. Visst, en jättebra uppfinning, helt ortolig faktiskt. Men lite stadga i dom tack! Finns som sagt säkert bättre än dom vi har hemma, men ändå. Idag var det Hannas paraplys tur att gå av på mitten, och Elins funkade väl inte heller så bra!
Ska ge mig av till Boråshallen nu, tack och hej!

/ESJ

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med om paraplyn! De är kassa. Framför allt när de vänder sig ut och in hela tiden..
Och sköntskönt att talet är över. BRA att du unnar dig lite basket ;)

Elin Ternander sa...

haha nej mitt var verkligen ingen höjdare, men det var ändå lite sad att jag glömde det på engelskan :s haha :*

Elin sa...

Elin: Oooja, visst var det sorligt! Inte skoj alls. Men de va ju rättt värdelöst ändå så ;)
PUSS