tisdag 4 november 2008

He´s just not that into you

Vi har bara gått två dagar i skolan, och jag är redan helt slut, så jag hoppas att det snart blir bättre. Blev väldigt lite sömn i helgen, och det här är väl inte rätt vecka att ta igen det på, med tanke på Marknadsföringsprovet som väntar på Torsdag. Kvällen och eftermiddagen har med andra ord spenderats med MF-boken och massa Lars winnerbäck låtar, det är det jag behöver för att orka. Till helgen är det mariedal cup så då lär det inte heller bli mycket sömn, men det är definitivt värt det.
Igår höll jag & Jasmine i en cheerleadinglektion på idrotten, och jag måste säga att jag är mycket imponerad av min klass!
Sen finns det människor jag inte alls förstår mig på. Ärligt talat, vad är det för fel på dig?

Dagens:
Ord: Trötthet
Bästa: Jossan & Elin
Uttryck: Attans citroner! /Oscar

/ESJ

2 kommentarer:

Elin Ternander sa...

haha nej det här är verkligen inte rätt vecka att ta igen sömnen, speciellt inte med tanke på dygningen vi har framför oss på lördag ;D
och du är så braaa :*

Elin sa...

Haha, Nej exakt! Men jag är ändå laddad för den måste jag säga :D Vi får ladda upp med energi, (RA finns alltid haha!)
<3