onsdag 6 maj 2009

Vänjer mig vid Sverige

Har verkligen bara slappat de senaste dagarna om man bortser från skolan. Därav dålig uppdatering! Håller också på att anpassa mig till Sverige och rutinerna jag hade innan jag åkte, det är tidskrävande, på riktigt.
Har passat på att umgås med familj, vänner och Hampus. Igår var jag till exempel och fikade med Anna, mysigt mysigt! Måste få in en fika med Evve & Nix också, har saknat dom så himla mycket.
Nu är det friskis som gäller, med jetlag och allt, härligt! Men jag är peppad, så länge jag har min kära ipod funkar allt :D. Efter träningen åker jag till Hampus och sen blir det nog bara att slappa. Som sagt, det tar tid att ställa om.
Hahah, jag fick idag höra att en viss överseriös klass på skolan (nämner inte vilken) inte får prata med oss entreprenörer som varit i USA. Det vore ju i och för sig katastrof om dom fick svininfluensan, men va fan lägg ner. haha.
Jag bjuder på bilden.haha.

/ESJ

2 kommentarer:

Hampuuuuuuuus sa...

väldigt mycket haha i slutet där! Dåliga uppdateringen beror nog till stor del på lathet älskling? ;) och jag pratar med vem jag vill! Sådeså :P

Elin sa...

Näääääääää, bara mitt sätt att vänja mig vid Sverige ;). Men nu jädrar ska det vara bra uppdatering. Du pratar ju med mig så ;) Och tur är väl det <3<3