torsdag 7 maj 2009

Multimedialektion

Sitter i skolan och har multimedia, det är nog första gången jag tycker att multimedian känns rätt okej. Jag har min ipod och jag vet vad jag ska göra, sånt gillar jag. Sen träffade jag ju Hampus innan hans prov också, kan hända att det gav mig lite energi.
Mina fötter är döda. Har fasen skoskav överallt, kan inte ha några skor i princip, jo ett par. Det är mina gladiatorsandaler. Snart får jag väl gå barfota eller något.
Har btw börjat försova mig, INTE bra. Har vaknat 20 i 8 två dagar i rad. Jag tror fortfarande att det är mitt alarm som inte fungerar. Brukar aldrig försova mig så nu får jag panik så fort det händer. Måste bättra mig!

/ESJ

3 kommentarer:

Niixx sa...

Imorgon ses vi gummaaan ♥

Han som gärna sover lite extra länge! sa...

hahahahahah skyll inte på alarmet!

Elin sa...

Helt underbart Nikki :D <3
Hahaha, Hampus. Då skyller ja väl på dig då :P Sluta stänga av mitt alarm innan ja vaknat!!!!!!!
<3<3<3<3