tisdag 19 maj 2009

Djungelvrål

Fy fasen vad gott det är, går ju knappt att sluta äta. Fast jo, nu börjar jag tröttna. Sitter och pluggar religion till mitt prov imorgon, men blandar ihop alla religioner så det är lite klurigt. Igår firade jag & Hampus 6 månader <3 Vi var ute och åt på restaurang och efteråt gick vi till viskans uteservering för att äta efterätt, sen blev det bio! Änglar & demoner var rent ut sagt skitbra. Och Hampus är så himla bäst i världen.
Det finns väl anledningar till att jag inte bloggat så mycket det senaste. Det har funnits lite ilska inom mig och även lite besvikelse, och jag ser ingen anledning att "skriva av mig" om det på bloggen (även om det händer ibland). Då är det mycket bättre och prata med mina underbara vänner. Typ Evve <3. Jassi är också väldigtväldigt bra.
Nu väntar jag på att Hampus ska bli klar med sin träning så jag kan få ett break i pluggandet. Han får förhöra mig sen, haha.

Det är rätt skönt att veta vilka som får mig att må bra, i alla lägen. Det är dom jag ska fokusera på.

/ESJ

1 kommentar:

evve sa...

du är bäääst bäst!
vi genom allt <3