lördag 9 maj 2009

Fredagskvällen

Hade en riktigt bra kväll igår måste jag säga! Bästa på länge. Efter många om och men bestämde vi oss för att spendera kvällen i Dalsjöfors hos Lyran. Massor av härligt folk och god alkohol gjorde kvällen. Sen fanns det mindre god alkohol! Fy fan. Aldrig mer enbärsbrännvin, tur att jag bara tog ca en 5:e del av ett shotglas då. Jag, Hampus, Nikki & Evve hade tur och fick skjuts hem, vilket gjorde det lite billigare. Det är ju problemet med D-fors egentligen, att bussen därifrån är så förbannat dyr. Men jag åker gärna så långt för att ha så roligt.

Ikväll blir det middag och mys med familjen & Hampus! Ska bli skönt. Här kommer lite bilder från gårkvällen :D












/ESJ

2 kommentarer:

evelina sa...

är så glad att du är hemma hos mig igen !!! :) <33333

Elin sa...

Jag meeeeeeeeeeed älskling <3!!