tisdag 26 maj 2009

I wanna hold you but my senses tell me to stop

Har en del att göra i skolan så bloggar inte sådär värst mycket, men men, berör säkert inte många ;). Jag är lite virrig känner jag, har hänt en del på senaste. Personer jag trodde jag visste var jag hade har visat något helt annat. Då är det tur att man har folk som man aldrig behöver tveka på. Sen så är väl inte det något att bry sig om. Vill den vara så så får den det, antagligen bara den som förlorar på det.
Sen är jag trött på att ställa mig frågan om det är värt det, varje vecka måste jag fundera. Kommer alltid fram till samma sak, och det är väl tur det. Men nu får det fan vara över innan jag kommer fram till något annat.

Okej, det där var lite känslor. Nu: lite positivt. Balen är på fredag och jag tycker om min klänning. Blir att vara hos Lisa innan, det ska bli trevligt. Såg på Tyra Banks show idag, alltid lika bra. Jassi har fått Britney biljetterna! Nu läääääääääääääääääääääääääängtar jag.

/ESJ

2 kommentarer:

Jasmine sa...

Jag längtar med! :D Det kommer bli så sjukt roligt :D Jag ser VERKLIGEN fram emot det :D Fy fan vad roligt vi kommer ha :D

PUSS <3

Ps. Jag tänker på dig...

Niixx sa...

Gummsi jag finns här för dig:)
och vi måste såå leka snart <3

Älskar dig!