tisdag 17 mars 2009

Sunny California

Idag har det varit en underbar dag här i Santa rosa, CA!
Vi började med en Loca economy class som var helt okej, jag gillar läraren. Sedan blev det lunch i solen och en besök på ett café med Jossan. Jag och några andra besökte även gymmet för att träffa gyminstruktören. Hon var helt underbar, väldigt speciell men helt underbar. Cool. Kl 2 var det dags för Grammar/writing, och jag tycker inte om läraren. Hon är som tagen från en skräckfilm, känns som hon kan freaka out när som helst. Och henne ska vi ha varje dag i 5 veckor.
Efter skolan kom "mamma" och hämtade mig och jag åkte hem till ett ganska tomt hus. Skypade lite med Hampus vilket var skönt, nu ska vi inte prata på ett dygn :(. Kvällen har varit väldigt bra. Jag och Brianna hoppade studsmatta ett tag och sen satt vi kvar ute och pratade massa cheer, tills det blev för mörkt och kallt helt enkelt.
Måste säga att jag tycker om maten här, eller den har varit förvånadsvärt god. Men idag var det sämre, någon broccoli grej. Jag är inget big fan av broccoli. Annars är allt bra här borta, förutom att jag saknar Hampus, familjen och vännerna´där hemma. Bu för det.

/ESJ

1 kommentar:

Anonym sa...

vill oxå ha varmt :P