måndag 9 mars 2009

Den här världen kan ingen ta ifrån oss

Idag är en bra dag. Har varit i stan med Hampus och nu är det plugg och packning som gäller. Ikväll ska jag och älsklingen äta ute på La copita, ska bli väldigt mysigt. Men jag kommer inte ifrån paniken, den förföljer mig. Hampus har i alla fall köpt ett xbox nu som ha kan fördriva sin tid med, själv skulle jag vilja ha med mitt älskade wii till USA, det hade ju vart något.
Igår sa jag hejdå till B seniorerna, och det var lite sorgligt. Vill ju vara med när dom rockar på Dm! Men men, Usa måste ju bli bra. Kan kännas lite dumt när jag är så tveksam till allt som gäller Usa, men det är endast för att jag måste åka ifrån den som gör alla mina dagar. Annars är jag ju glad över att få åka såklart!
Jag vill ha sommar, peace&love, mys och sol. Ja, det vore fan inte fel.

/ESJ

1 kommentar:

Anonym sa...

Xboooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooox :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D