måndag 16 mars 2009

Cause Cali leads the way


Då har ännu en dag gått här i California och Santa rosa. Idag var det skoldag och vi hade två lektioner plus en genomgång av skolan och schema. Det var ganska smärtfritt och jag tror till och med att jag börjar få lite koll på campus nu. Efter skolan drog jag, Elin, Jossan och Jenny till The mall och fixade amerikanska temporära mobiltelefoner och vi avslutade eftermiddagen med lite shopping på Victoria´s secret. Brianna och min hostmamma hämtade sedan upp mig (känns fortfande wierd att åka med en 16åring) och vi åkte hem och åt en god middag. Ensheladas eller något hette det. Väldigt gott!
Jag måste säga att jag tycker mer och mer om min hostfamily, dom är helt underbara. Systern är cool och mamman har världens skönaste skratt, högt dock. Och jag och hunden DC börjar bli väldigt bra vänner. Han kommer och hälsar på mig på mitt rum ibland. Gillar inte när han tittar konstigt, men det försvinner nog.
Nu ska jag snart skypa med min älskling! Åh vad jag längtar. Han är bäst i världen. <3>

/ESJ

1 kommentar:

Anonym sa...

haha enchiladas :P