lördag 21 mars 2009

Barbeque

Ikväll blir det barbeque-kväll här på Dorchester drive. Lisa och Jenny kommer hit och så ska min familj vara med också. Kommer bli riktigt roligt! Väntar på tjejerna nu, sen ska vi nog ta ett bad i jacuzzin som jag inte visste fanns förrän IDAG. Det är inte okej att inte ha sett den. Men det ska bli skönt! Sen blir det god mat, säkert lite rockband och kanske en bonfire om vädret tillåter.
Igår spenderade jag kvällen med Jossan. Vi hade det hur bra som helst. Lite tjejsnacka, stekning och ett kvällsbesök på en glassbar. Kvällen slutade väldigt roligt också. Min hostmamma hade haft tjejkväll här, och då en tjej inte hade dykt upp skulle vi iväg mitt i natten och sätta toalettpapper på hennes hus. Det var roligt! Frågan är hur roligt hon tyckte det var när hon vaknade imorse.

Nej, nu måste jag plocka upp lite. Ha en bra kväll allesammans!

/ESJ

2 kommentarer:

Anonym sa...

craaaaaaaaaaaaaaaaaazy asså, Elin goes bananas

Elin sa...

Hahaha. Vänta bara tills jag TP:ar ditt hus älskling ;)