söndag 29 mars 2009

I just don´t know if it was worth it

Dålig uppdatering, jag vet. Har bara inte haft orken till att sätta mig ner att skriva något. I Lördags var jag och hostfamiljen i San fransisco. Besökte något liknande universeum i Göteborg, eller vänta. En blandning mellan Borås djurpark och universeum. Bara det att det var 100 gånger mer oorganiserat. Man fick stå i kö till ALLT. Sen kan man ju tänka sig att det ändå kunde vara roligt. Men nej, inte när man sett universeum 50 gånger typ.
Ska väl dock inte vara så negativ. Kvällen var trevlig, besökte en cool restaurang och hade det allmänt roligt bara. På kvällen när vi kom hem var jag så trött så jag somnade direkt.
Idag åkte jag till Sanna och Ida för att vara med på poolparty. Hur roligt som helst, och framför allt skönt att ligga i solen med klassen en hel dag.
Nu blir det snart grillad fisk med familjen. Är lite nervös. Ser det äckligt ut så tar jag jättelite.

/ESJ

Inga kommentarer: