tisdag 30 december 2008

När allt känns fel och uppochner

Har inte varit bra på att uppdatera min blogg, men har faktiskt inte haft orken till det. Allt har varit konstigt de senaste dagarna. Egentligen känner jag inte att jag mår så bra, men försöker inte låtsas om det, försöker inte låta det dra ner mig, försöker inte låta dig dra ner mig.
Imorgon är det nyårsafton, herregud vad tiden går snabbt. Det blir i alla fall lite mat med familjen på dagen och sedan ska det nya året skålas in hos Josefine Björkman ute i Dalsjöfors. Det kommer bara va bra människor där så det kommer säkert bli jättetrevligt. I annat fall så blir det ju vad man gör det till, men det ska inte vara några större problem. Först idag blev min outfit helt klar, känns väldigt skönt. Lägger nog upp en bild här imorgon skulle jag tro.
Nu ska jag ge mig av till Hampus, blir nog kanske lite promenad och sen filmen vi började titta på igår, The day the earth stood still. Övernattar där, så får börja packa ihop lite nu.

/ESJ

Inga kommentarer: