lördag 20 december 2008

All I want for christmas is you

Jag vet att det är dålig uppdatering, men som tur är så är det inte bara jag som verkar njuta av lovet och därmed glömma av att blogga. Har sett dålig uppdatering på annat håll också. Men äntligen är jullovet här, och efter två sovmorgonar känner jag att krafterna börjar komma tillbaka. Vilket är skönt för då kan jag njuta av lovet på riktigt.

Idag är det julbakning som står på schemat. Johanna, Pontus & Leon är här och julmusiken är på, så nu är det bara Erik som saknas, men är man i Indien så är man.

Det lutar åt att det blir en lugn kväll med lite film och sådär. Med tanke på att Hanna snart fyller år, sen var det någon fest till och nyår så borde jag kanske spara på krafterna. Sen ska jag coacha imorgon också, och då vill jag definitivt vara pigg.

/ESJ

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad mysigt med julbak! Jag vill också! Längtar tills vi också gör det här =)