tisdag 9 december 2008

Jag drömmer som jag vill

Det har gått två dagar i skolan och jag vill redan ha helg, eller jag vill nog ha jullov rättare sagt. Försöker få igång lite julkänsla i alla fall, var nämligen och kikade på lite julklappar idag med Hampus. Men sen jag kom hem har det bara blivit plugg. Har inlämning i BDC imorgon så det lär väl bli att sitta med det resten av kvällen.
Jag måste passa på att rekommendera er att se dokumentären Britney: For the record. Ja, herregud vad bra den var, och nu är jag mer laddad än någonsin för att besöka London i Juni. Kan fortsätta med rekommendationer föresten, läs boken "Elva minuter" av Paulo Coelho. Jag tror jag är lite kär i boken, men bara lite. Den är underbar!
Ska återgå till plugget nu, och imorgon är en lång dag.

/ESJ

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt med så många trevliga rekommendationer, haha :D
Jag måste se dokumentären men har inte sett den än. Attans!
Och elva minuter - den måste jag också läsa - spännande ^^
Lycka till med plugget babe ;)

Anonym sa...

lååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååång kommentar