måndag 22 december 2008

Med solen i ögonen

"Solen i ögonen - En film om Lars winnerbäck". Hittade filmen igår på Lasses hemsida, och tog mig direkt till www.cdon.com för att beställa den. Längtar tills jag får den i min brevlåda.

På tal om solen så har den visat sig en hel del idag och jag klagar inte. Skulle väl inte sitta fel med lite snö också, men man får vara glad för det man får. Idag blir det Jul på liseberg med Hampus, det ska bli väldigt mysigt. Jag älskar alla ljusen och stämningen är underbar!

Trots att jag lyckades inhandla alla julklappar igår så finns det fortfarande en del att stå i innan Onsdagen. Nu ska jag klä granen med mamma, och sen måste jag slå in julklappar och så måste rummet städas. Nej, städningen får jag nog ta imorgon. Tänkte hinna med att gå ut och gå med Lisa också. Får helt enkelt avsluta här, livet väntar.

/ESJ

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag vill se :) Winnerbäck kväll ?

Anonym sa...

Åh jul på Liseberg! Jag vill också! :*

Elin sa...

Det var huur mysigt som helst Jassi :) Något ja rekommenderar dig och Mia nästa år.

LÄTT Lisa! :D Får den nog i mellandagarna så då får vi titta på den <3