tisdag 23 december 2008

23 December

Och så var det helt plötsligt dagen före julafton...

Tiden har inte direkt gått snabbt sen förra julen, men det känns väldigt overkligt att det är julafton imorgon. Förhoppningsvis hinner jag smälta det över natten så jag är redo imorgon.
För första gången någonsin får jag uppleva en julafton utan att vara yngst i sällskapet, och jag måste säga att det ska bli skönt. För hur gammal man än blir så blir man alltid behandlad som yngst om man är yngst, och det har väl sina för och nackdelar. Nu är Leon med, det tackar jag för. Farmor och farfar kom hit idag och ska stanna till på Torsdag. Så kvällen spenderas delvis i soffan framför Bingolottos uppesittarkväll. Det är den enda gången på hela året som jag spelar det, så det funkar. Det är julkänsla i alla fall!
Nu ska jag gå och slå in de sista julklapparna!

Jul på Liseberg var föresten väldigtväldigt mysigt igår.

/ESJ

Inga kommentarer: