söndag 22 juni 2008

Symptoms of you

Det är så logiskt,
alla fattar utom du
du har inte en aning,
att jag tänker på dig precis just nu

Helgen har varit helt underbar, precis som midsommar ska vara. Vädret kunde dock varit bättre, men det kunde också varit mycket sämre, så det är inte min rätt att klaga. Verkligen inte. För det har varit midsommarkransar, familjespel, fest, båtturer, läsning och skratt. Ja, helgen har varit hur bra som helst. Så, Tack alla som bidrog till det.

Ryssland-Holland. Jag förstår inte vad det är som händer, men jag är ganska säker på att jag inte gillar det. Holland är också ute ur fotbolls EM, och jag tycker det är katastrof. Visst, jätteroligt att Ryssland kan komma såhär långt och överraska, men det är något jag inte gillar, kan inte sätta fingret på vad exakt, men något känns väldigt, väldigt fel. Efter Sveriges pinsamma förlust så var det Holland som gällde för mig, och ryssarna slår ut även dom. Nu är Tyskarna mitt enda hopp, ta hem det här nu, för fan.

Ikväll spelar Italien-Spanien. Jag vet inte ens vad jag hoppas på. Känns inte som att jag bryr mig jättemycket, men ska se matchen, det ska jag göra. Jag och mamma är ensamma hemma ikväll, så blir att se matchen hemma, det blir chill. Måste vila upp mig och ladda inför Peace&Love, åh jösses ja, det måste jag verkligen.

/ESJ


Inga kommentarer: