torsdag 19 juni 2008

Midsommar

Äntligen!
Som jag har längtat. Jag älskar midsommar, jag älskar stugan. Och idag kl 16.40 bär det av till Mellerud med familjen och min självklara favorit, Lisa! Det ska bli riktigt roligt.
Det blir party i Mellerud, vilket är nytt för oss båda, så det ska bli spännande. Och får även träffa Madde & Amanda som bor i denna stad, herregud vad jag har saknat er tjejer <3.
Denna helgen kommer bli maxad, rolig och vild, haha. Och eftersom att jag har Lisa med mig kan det absolut inte bli annat än bra.
Så nu är det packa som gäller, och sen bär det av till stugan, där brorsan, Johanna & leon väntar.


We shall dance through the midsummer night

3 kommentarer:

Elin Ternander sa...

åh det låter underbart du, ha det så kul :D

Elin Ternander sa...

eller föresten... du kan ha den fan så dåligt. efter ditt svek.. och föresten borde vi döda katten Tuss.

Elin Ternander sa...

haha elin, erik har kul.