onsdag 18 juni 2008

Stop Waiting

Ja, jag tänkte ge detta en chans till, en sommarchans kan man säga. För visst är det nu på sommaren man hinner med allt man inte gjort när man har haft skolan att tänka på? Ja, jag hoppas det. Men man vet aldrig, det finns nämligen en hel del på schemat i sommar också, fast nästan bara en massa roliga saker. Oj, vad jag längtar.

Sommaren 2008
M
idsommar . Peace&Love . Lasses konsert . Beachvolleybollturnering . Jobb . Liseberg . Resa?

Ja, ni ser. Min sommar ska bli underbar, och förhoppningsvis ska jag också hinna med bloggen och skriva om alla roliga saker som händer. Men jag tänker inte lova något.
Jag lägger denna bloggs öde i framtidens händer
.

2 kommentarer:

Elin Ternander sa...

jag hoppas den håller i sig, så roligt att du också skaffat blogg :D

Elin sa...

Jaa, Nu känner jag mig som en av er bloggare ;).
Saknar dig <3