onsdag 17 juni 2009

Put your records on


Jag har haft några helt underbara dagar i Varberg tillsammans med Hampus. Riktigt mysigt har det varit med massa god mat, sol och bad och fiske. Tänk att klippor och hav kan vara så mysigt. Och imorgon åker vi till min stuga och det blir en lugn midsommar för att på lördag åka hem och fira Mia! Speciellt nu när ja såg på Jasmines blogg att hon och Mia planerat musiken, och då kan det inte bli annat än bra, de kan de där. Jag är pepp.

Efter en helt sjukt bra student kan man inte vara mer än pepp. Pepp på fest, på att få träffa klassen och på att dansa. Ja, för studenten var den hittils bästa dagen i mitt liv. Hade så jäkla roligt! Tack familj och vänner som gjorde det till vad det blev. Det kan även tilläggas att jag fått jobb såhär i studenttider! Passade perfekt faktiskt, kommer jobba på Eat i sommar och förhoppningsvis till hösten.

Snart bär det av till Peace and love! Kommer bli sååååååååååå bra. Jag längtar så mycket nu. Och vädret ser än så länge lovande ut. Borlänge är sol för mig.

/ESJ

1 kommentar:

Jasmine sa...

Åh vilket härligt inlägg! Låter som om ni har haft det jättebra! Och så kul att du kommer imorgon så att jag får träffa dig - jag längtar! :D

Och GRATTIS till jobbet! Jag får nog komma förbi någon gång och köpa något som att stödja dig! ;)

PUSS