måndag 1 juni 2009

Frihet

Ja, då var man fri. Fri från allt vad plugg, prov och uppsatser heter, jag är klar med allt jag någonsin kommer göra under min gymnasietid. Oerhört skönt, finns inget annat än att njuta nu. Därför har jag & Hampus idag på min låååånga rast varit och käkat och sedan blev det en glass i stadsparken, och avslutade dagen med ett kvällsdopp i Transås sjön.
Imorgon är det skola igen, men det är inget som berör mig åt det negativa hållet överhuvudtaget. Nu mår jag bra, skolan är inget fel på, det är plugget som är jobbigt. Köpte fritidskort idag också, kortet jag kommer leva på i sommar! :D Göteborg, Borlänge m.m. Det är verkligen värt pengarna!
Är förresten väldigt shoppingsugen nuförtiden, jag antar att det är alla fina sommarkläder som kommit. Har dock inga pengar, vilket gör saken jobbig.
Mål: Skaffa jobb!

/ESJ

Inga kommentarer: